
Catástrofes aéreas
S22E07 - Náraz do stromů
Za bouřlivé noci 12. listopadu 1995 se ve výšce 10 600 metrů nad Pensylvánií pohyboval let American Airlines 15-72. Kapitán Kenneth Lee a druhý pilot John Richards řídili dvoumotorový úzkotrupý letoun MD-83. Kapitán Kenneth Lee, bývalý vojenský pilot, pracoval pro American Airlines deset let. Také druhý pilot John Richards sloužil u letectva. V civilní sféře létal sedm let. Byla to velmi zkušená posádka, která své letadlo dokonale znala. Úzkotrupý letoun MD-83 měl dva turbodmychadlové motory na zádi, ocasní plochy ve tvaru T a šípové křídlo. Bylo to jedno z posledních letadel, kde se řídicí plochy ovládaly mechanicky z kokpitu. Šlo o dvouhodinový let z O’Harova letiště v Chicagu na Bredleyho letiště ve Windsor Locks ve státě Connecticut. Na palubě byla pětičlenná posádka a 73 pasažérů, mnozí z nich se vraceli domů. Do přistání zbývalo 25 minut. (Česká televize)
más informaciónEpisodios
Pád do Karibského moře
6. února 1996 odstartoval z Dominikánské republiky Boeing 757 patřící turecké charterové společnosti. Po pěti minutách letu zmizel z obrazovek radarů a pátrání prokázalo tu nejhorší předpověď – stroj se zřítil do moře a všech 189 osob na palubě zahynulo. Byla příčinou technická závada, nebo selhání pilotů? (Česká televize)

Fatální rozptýlení
Fatální rozptýlení
29. prosince 1972 se jedno z nejmodernějších dopravních letadel té doby, Lockheed L-1011 TriStar, připravovalo na přistání v Miami. Místo toho let č. 401 společnosti Eastern Airlines skončil v rozsáhlých bažinách Everglades poblíž města. Zachránilo se jen 77 osob. (Česká televize)
Eventos similares
Sobre el evento
Conoce las historias de personas que han sufrido accidentes aéreos, sus familiares y los investigadores de seguridad que estudian las causas. Entre ellas están error del piloto, un incendio o falta de mantenimiento.